(Raluca:) Update: Am uitat să pun piesă tematică despre plictiseală. Și am uitat de DoR, Decât O Revistă pe care vreau să o cumpăr pe print de acum.

Ieri (9 febr.) a apărut noul număr din ”Dilema Veche” – De la spleen la preaplin în care am scris și eu un material-colaj făcut din plictiselile altora. Am vorbit cu o vânzătoare înfrigurată de țigări, un taximetrist pasionat de glucoză, un portar cu două joburi… de portar, o fată de vârsta mea care-și petrece ziua cocoțată pe un scaun incomod și face abonamente de telefon și… mai vedeți când luați ”dilema”. (Articolul a apărut și on-line din 12 ianuarie). Sunt multe, multe materiale interesante, informative, drăguțe pe-acolo.

Eu am scris fiindcă m-a invitat Ana Maria Sandu, scriitoare formată la cenaclul lui Mircea Cărtărescu, ce mi-a fost șefă de redacție în 2010 la TIFF și care mi-e tare dragă, la fel și cărțile și textele ei jurnalistice (am citit recent un interviu pe care l-a făcut Ana cu veșnica actriță secundară Clara Vodă, care a spus mândră că: ”Mi-am făcut toate rolurile ca și când ar fi fost principale”). 

De regulă citesc on-line ”Dilema Veche”, dar bineînțeles că acum am cumpărat-o, că doar cum era să nu-mi văd numele pe foaia de ziar. Ah, mi-era dor să-mi văd numele pe foaia de ziar, e un sentiment mult mai concret că am făcut ceva, pe care nu l-am regăsit încă pe deplin în on-line. I’m old fashioned that way.🙂  Dar nu sunt complet narcisistă – mă decisesem de la începutul săptămânii să renunț la alte chestii și să încep să cumpăr reviste, nu doar să citesc on-line. Așa că mi-am luat Kamikaze pentru prima dată, chiar înainte să apară dilemele de săptămâna asta. Kamikaze, ”săptămânal scăpat de sub control” e 2,5 lei și merge pe direcția ”Academia Cațavencu” / ”Cațavencii”. Nu m-a cutremurat profund că e cu multă politică, hazoasă, dar politică.

Revin la ”Dilema Veche”, care e 3,99 lei pe print și va fi 3 euro pe lună on-line începând din 15 februarie. Da, va fi cu plată la cititul pe net (detalii aici). Într-un editorial dintr-un număr mai vechi era explicat traiul revistei de pe urma cititorilor și nu din publicitate, tocmai acesta fiind motivul pentru care ”Dilema Veche” nu a intrat în faliment când a venit criza economică și a dispărut vreo 60% din publicitatea plătită prin tipărituri. Așadar, ca ei să existe mai departe au nevoie, ca și până acum, de cititori, iar dacă lumea și-a mutat cititul în on-line, acolo vor muta și ei abonamentele. ”Dilema Veche” și ”National Geographic” – astea vor fi abonamentele mele. Ce altceva mai zici că merită citit cap-coadă și pe bani?

Update:

Something has to change.
Undeniable dilemma.
Boredom’s not a burden
Anyone should you bear.

Comments on: "Când ai dileme nu te plictisești" (2)

  1. Cand mai iese Daily Cotcodac pe print, prinde-ti un numar, ca e singurul blog pe prin din Romania. Si stii ca merita😉

    • Mhm… io cred că îl vrei pentru tine. ;)) Sigur îți face rost Sorana. Da, e ok DC, dar eu mă refeream la chestii care ies periodic pe print și pe care, cum s-ar zice, te poți baza să-ți dea doza de stat în fotoliu cu un ceai la răsfoit pagini. (Ralu)

Leave a Reply

Tag Cloud

