(Raluca: ) A cui a fost ideea nu știu, dar e și mai drăguț că e anonimă și tare sper că nu face parte din nicio campanie sau reclamă. Deși nu cred că e altceva decât un episod de ”veselism” stradal.  M-a făcut fericită să văd pe un geam mare din Cluj o grămadă de dorințe scrise de necunoscuți, pe bilețele colorate. Ador post-it-urile, se pot face tot felul de lucruri creative cu ele, sunt ieftine, la îndemână, ușor de folosit și …vesele! Dacă ai dorințe și treci prin Cluj, mai sunt bilețele goale în Piața Unirii, lângă Muzeul de Artă.

Now the writing’s on the wall
It won’t go away
It’s an omen” – Prodigy

Post It in Cluj

Îmi doresc”, spun oamenii care au trecut prin Cluj:

– Să mă mut la mare

– O zebră minusculă

– Vreau un job bine plătit

– Să mă las de țigări

– Să intru la buget la UMF

– Să ajung o mare balerină

– Să găsesc iubirea

– Să se facă varza și roșiile la Neluțu pe plantație

– Să fie mama sănătoasă!!!

– Niște minte

– Să fie totul ok

– I wish I Knew

– Să îmi iau bacu

– Să mă fi născut în altă țară

– Să câștige CFR campionatu

– Să locuiesc singură!

– Liniște și ciocolată😛 Și mai multă ciocolată

– Să nu mă uite lumea

– Să am motive să zâmbesc

– Să vină vacanța

– Să ies la cafea cu Liviu

– Une belle vie!

– Să îmi trăiesc visurile!

– Să ajung la Machu Picchu!

– Arhitectură (și să fiu fericită🙂 )

– Regie de film (și să fiu fericit ;;) )

– Să nu mai existe prostie!

– O iubită! 0741.170.782

– Încă un sezon din ”Lie to me” și un 10 la fizică

– Îmi doresc să am curajul să fiu fericit

– Vreau să mă găsesc pe mine (cu răspunsul: ”Sunt terapeut! Sună-mă 0745. 233.499”)

– Legalizare Gay

– Să lucrez la Cărturești

– … să zbor!!! să mă mut la Cluj. să iubesc

Mă regăsesc într-o parte dintre dorințe, pun pariu că măcar cinci sunt și dorințele tale!🙂 E frumos să fim diferiți și asemănători, nu? Eh, sunt unsă la suflet pe săptămâna asta.

Îmi doresc energie pentru toate chestiile pe care mi le doresc, care energie înseamnă și sănătate și creativitate și spor și pe care o doresc tuturor, pe lângă ce își mai dorește fiecare.

”Îmi doresc”

Și ”Îmi doresc”

Mai mult de-un dor.

Comments on: "Dorințe à la Cluj" (3)

  1. E ceva campanie… Oricum, am numarat si am depasit 9 dorinte din lista facuta de tine, asa ca m-am oprit din numarat :)) Draguta idee🙂

    • zoldike said:

      De unde știi că e campanie și campanie la ce? Am văzut că apare pe net și în alte orașe, dar tot așa, ca inițiativă de ”veselism” stradal. Ah, nu-mi spune! Vrei și tu la cafea cu Liviu, poate îl convingi să vină naș. :)) Și să se facă varza și roșiile pe plantație și, desigur, o zebră minusculă! Am ghicit tot, nu? (Ralu)

  2. piticulcritic said:

    E vorba de proiectul “Orasul vizibil” al AltArt- o fundatie de arta alternativa din Cluj.
    Un video despre concept – http://www.youtube.com/watch?v=4LZQMSos9HM
    Orasul vizibil e finantat de Ministerul Culturii, e vorba de peste 5000000 lei…yeeeey (http://www.afcn.ro/media/Lista%20finala%20a%20beneficiarilor%20de%20finantari%20nerambursabile%20la%20aria%20Artele%20Vizulale%20si%20Noile%20Media,%20dupa%20solutionarea%20contestatiilor_1.pdf)

Leave a Reply

Tag Cloud

